top of page
  • Foto van schrijveryonidebondt

Mijn allereerste week stage bij ICI PARIS XL

I did it. Een ongelooflijk gevoel, maar 100% realiteit. Mijn vijftien weken stage gaan van start. Een nieuw hoofdstuk, een nieuwe wereld, nieuwe mensen, nieuwe ervaringen, maar vooral een heel nieuwe manier van aanpak. Ik sta nog elke dag vroeg op, maar niet meer om naar campus te gaan en mooi volgens het rooster de lessen te volgen. Mijn wekker gaat en ik weet dat de dag die voor me staat, draait rond ICI PARIS XL en nieuwe challenges waar ik vol voor wil gaan. Benieuwd naar mijn parcours? Hou dan de komende maanden deze blog zeker in het oog en zet hem tussen je favorieten 😉

14 februari 2022. De eerste dag van mijn stage en ik garandeer je: alle 'eerste' dagen zijn voor mij een grote waas. Een dag waarop het kwik stijgt tot 40°C 🥵 en ik me te pletter zweet, ookal is het buiten -5°C. Het blijft een spannend moment en ik denk altijd: "Als ik maar alles doe volgens de verwachtingen".


Stress. Waarom? Voor niks.

Dat lees je goed. Mijn eerste week stage en ik was al niet uitgeslapen. De nacht voor mijn eerste dag zie ik elk uur van de klok en ga ik duizend keer naar het toilet. Inderdaad. Een stressplasje zoals ze dat noemen. En die blijven gezellig in mijn gezelschap de eerste dagen op kantoor. Lang leve de nieuwe maatregelen, mag ik blij zijn dat ik al de volle twee dagen naar kantoor mag komen de eerste week. Wat een opluchting 😅.


Stress voor niks. Klopt! Want dankzij mijn stagementor, Johanna, voelde ik me meteen thuis. Geen stijf gedoe, geen druk, maar wél tonnen informatie die ik allemaal moest opslaan op mijn harde schijf hierboven. Goed gelukt, dat wel en elke vraag die bij mij oppopt, beantwoordt Johanna zonder één grijns te zien verschijnen. En dat, dat is echt een super fijn gevoel.


Eerste taken, eerste afleveringen, eerste posts

Vanaf dag 1 werd ik compleet ondergedompeld in de Beauty & You Community, het kleine zusje van de webshop van ICI PARIS XL. En met succes. Wat een leuk en inspirerend platform om zelf mee aan de slag te gaan. Foto's, reviews, vragen, opmerkingen, hulp en zoveel meer... De community staat nog in zijn kinderschoenen en ik mag met trots zeggen dat ik dit mee zal uitbouwen tot een groot project.


Je vindt hier verschillende tips en tricks om jouw look naar een hoger level te brengen, maar ook reviews van members die onze testproducten mogen uitproberen en daar hun ongezouten mening over achterlaten op deze 'blog'. Iedereen kan er deel van uitmaken en als jij dat ook wilt, dan maak je je in enkele klikken member van ICI PARIS XL en krijg je verschillende voordelen die verbonden zijn aan je lidmaatschap. Je krijgt dan ook de kans om gratis productjes te testen en hier je review over te schrijven, punten te scoren en nog meer te mogen testen 💅


Ik stuurde in week één van mijn stage al maar liefst 31 producten uit en mocht hier al enkele foto's/posts van zien verschijnen. Benieuwd naar meer? Kom gerust eens piepen.



Nieuw, nieuwer, nieuwst... Nog veel to-do's op mijn lijstje


Naast die community hou ik me natuurlijk ook bezig met to-do's achter de schermen. Allemaal om ervoor te zorgen dat ik, samen met Johanna, de klanten van ICI PARIS XL op de beste manier kan verder helpen. De komende weken draait het nog om meer dan enkel dat.


What to do and what to learn? Content maken voor op de social mediakanalen, campagnes opzetten om de community te laten groeien tot een platform waar je van achterover valt, blogposts schrijven over alle topics waar je naar op zoek bent ... Ik zit hier nog maar een week achter mijn desk als groentje binnen ICI PARIS XL, maar het lijkt alsof ik al jaren voor deze brand werk. Zo moet het toch, niet? ❤️


Dit waren mijn eerste dagen vol ervaringen, nieuwe mensen, nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen en vrijwel alles nieuw. Sta je te springen voor een volgende update? Dan heb ik goed nieuws! Vanaf nu probeer ik elke week een weekly update te geven. Dus schrijf je in via deze link en dan komt mijn nieuwe blogpost automatisch in je mailbox. 🔜



-xxx- Yoni



94 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
image00007.jpeg.JPEG

Jouw blik op mijn blog? 

Daar hou ik van! Hallo, ik ben Yoni, 20 jaar en studente Public Relations op Thomas More. Kom erbij en geniet mee van mijn ervaringen het komende jaar!

Focus op de blog.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page